Konštrukcia pneumatiky a hrotu. Pneumatika s hrotmi je zimnou pneumatikou, v behúni ktorej sú umiestnené kovové hroty. Již se objevily pneumatiky s výsuvnými hroty , které vycházejí z těch šroubovacích. Fungují však na principu automatického vysunutí, na základě povelu samotného řidiče. Tento Nokian s hroty , který je považován za průkopníka a hudbu budoucnosti, by mohl být v budoucnu řešením, které by přineslo větší všestrannost, stejně jako by dost možná mohlo změnit i. Pneumatiky s hroty jsou určeny k jízdě po vrstvě ledu a ujetého, uklouzaného sněhu.
Na takových površích jsou jejich výkony bezkonkurenční a předčí jiná řešení. V jiných povětrnostních podmínkách, zvláště na mokrém povrchu, se chovají podstatně hůře než standardní zimní pneumatiky. Inovácia: Nokian vyrobil pneumatiky s výsuvnými hrotmi. Vodič jazdi po klzkej ceste a cíti, že auto stráca stabilitu, stačí stlačiť tlačidlo - pneumatiky sú okamžite. Podľa vyhlášky ministerstva dopravy č. Keďže predpis nerozlišuje medzi výsuvnými a pevnými hrotmi, v praxi to znamená asi toľko, že zakázané sú akékoľvek hroty bez rozdielu.
Ak cestujete vo veľmi drsných klimatických oblastiach, na ľadových a zasnežených cestách, odporúčame vám vybaviť sa pneumatikami s hrotmi (ak to legislatíva umožňuje). Vídať ich na rely autách, ktoré s nimi jazdia šialenými rýchlosťami ako by tam vôbec nebol sneh a ľad. Vo väčšine krajín sú pneumatiky s hrotmi zakázané. Keď sa sneh a ľad roztopia, hroty rýpu asfalt a poškodzujú cesty. Používání pneumatik s protiskluzovými hroty : 1) SPRÁVNÁ ODPOVĚĎ: Je zakázáno pro všechna vozidla, s výjimkou vozidel záchranné služby.
Je povoleno pouze v zimním období. Jedinečná technologie hrotů dává hroty k dispozici v případě, že jsou zapotřebí. V prípade potreby sa ale z puzdier vysunú pevné kovové hroty nad obrys pneumatiky. To zabezpečí perfektnú trakciu na snehu a ľade.
Ako systém pracuje ale Nokian zatiaľ nespresnil. Otázny je najmä princíp vysúvania ale aj to, ako sa budú puzdra správať s ubúdajúcou vrstvou dezénu z dôvodu opotrebenia. Tento nový koncept pneumatiky je úžasným technologickým počinem. Jednoho dne se tento koncept hrotů může stát běžnou realitou. Nokian představuje revoluční koncept, výsuvné hroty „na vyžádání“.
Jak se používá pneumatiky s hroty ? Dosti často se objevují otázky spojené s užíváním pneumatik s hroty přes zimu. Nokian Tyres: První zimní pneumatiky s výsuvnými hroty. Správné použití zimních pneumatik s hřeby. Hroty sa etablovali v módnej aréne ako prvok dizajnu oblečenia a obuvi na dlhú dobu. Móda pre nich pochádzala z „eklektickej éry“ - vzdialených 70.
V první řadě je nutno podotknout, že pneumatiky s hroty jsou v České republice zakázány a na vozy si je smí s výjimkou namontovat jen složky záchranné služby. Donedávna bylo možné tyto pneumatiky používat i při zimních automobilových rally, ale i zde jsou již několik let zakázány. Nokian nedávno představil technologický koncept své nahrotované pneumatiky bez hrotů, hezky česky řečeno - pneumatiku, s výsuvnými hroty.
Jedná se zřejmě o reakci na skutečnost, že ve většině evropských státech nelze legálně nahrotované pneumatiky na pozemních komunikacích používat. Zimni pneumatiky s hroty. Pneumatiky Michelin pilot sport jsou sportovní pneumatiky s nekompromisními vlastnostmi.
Tyto pneumatiky jsou navrženy tak, aby se jízda stala požitkem. Základní vlastnosti pneumatiky Michelin Pilot Sport 4: - výborná kontrola nad vozidlem - přesná reakční doba - vysoká míra bezpečnosti na mokrém. Také zimní pneumatika pro SUV je vítězem testu.
Dunlop vstupuje s novými SportSmart TT do segmentu pneumatik jako pro volné jízdy na okruhu, tak pro… Více.
Žádné komentáře:
Okomentovat
Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.