středa 2. září 2020

Vtipné cedule na záchod

Potřebuju poradit s vtipným a neurážlivým nápisem na WC. Jde o to, že máme doma u sklepa jeden záchod , na který se chodí výjimečně, já na. Příběhy a povídky na jedno písmeno. Upozorňovací a varovná vtipná cedulka.


Pretože aj hlupáci musia chodiť na záchod.

Piktogram WC ženy vlevo retro , stříbrný 100x1mm, Oregon. Vtipné , výstražné, varovné cedulky – WC. Na vzkaz z pánských záchodů jsem narazil při první návštěvě toalety v novém zaměstnání. Teď už vím, že ten, kdo vzkaz napsal.


Rekreační oblast na Máchově jezeře. Další svátky naleznete na Svátek. Neříkejte mně, že ty vaše žížalečky nejste schopni udržet na uzdě!

Pisoár probijí, močte přerušovaně. Nádražní WC v Liberci. Nejen v hrobě, ale i zde uleví se Tobě. Nejvíce pobaví vtipné hlášky na adresu učitelů.


Podle včerejších reakcí na článek, který najdete zde, je vidět, že snad není člověka, jenž by si ze školních let neodnesl alespoň jednu legrační historku, hlášku , poznámku nebo vzpomínku. Na WC hází toaletním papírem, namočeným v neznámé kapalině. Protože i prasata, zloději a blbci musejí chodit na záchod stejně jako úplně normální, čistotní a spořádaní občani. Hledejte obrázky na téma Wc.


Zdarma pro komerční použití Netřeba uvádět zdroj Bez autorských práv. Cedulky a štítky na dveře, na plot, na kořenky i do bylinkové zahrádky. Velký výběr cedulek z nejrůznějších materiálů najdete na.


Každý člověk musí navštěvovat WC, ale ne všude jsou zajímavé cedule a hlášky, jako se tam nacházely v kempu. Většinou jsou na dveřích umístěny cedule „udržujte čistotu! Při každém vstupu na onu místnost jsem se zasmála a říkala si, že tohle musím vyfotit.


Bylo zajímavé, že tyto cedule , se nacházely pouze na ženském WC. Nechtělo se mi věřit, že by ženy.

Cedule na čistém záchodě v překrásné galerii U Jakoba v Opavě Neodhazujte dámské hygienické vložky, kondomy ani jiné tvrdé předměty. Jako, to by mi vlezla až na záchod , kdybychom se nepotkaly? Mluvila jsem o tom se skorotchýní a shodli jsme se, že už je to fakt neúnosné.


Vymyslely jsme, že dáme na vrata obrovskou ceduli (A4) s nějakým nápisem, který by odkazoval na zvonek, který tam samozřejmě je. A teď ale vymyslet něco na tu ceduli. Záchod přímo na jízdním kole.


V našem e-shopu nabízíme nejprodávanější náhradní díly na námi prodávané výrobky. V případě, že jste Vámi požadovaný náhradní díl nenalezli, nebo máte. Postupně do e-shopu přidáváme další náhradní díly. Nenajdete-li v naší nabídce N který potřebujete k opravě Vaší vodárny či čerpadla,. Domácí vodárny AL-KO: účinná pomoc při zásobování.


Sedí chlápek na záchodě a tlačííííí, jde kolem uklízečka a zhasne. Ze záchoda se najednou ozve řev, uklízečka se naštvaně táže: Proč tak křičíš? Na to clápek odpoví: Uff, no to byl teda blbej for, já myslel, že mi vypadly oči z důlků!


Originální cedule na záchod nebo vtipný dárek pro kamarády. Stříkající záchod na vodu. Po otevření prkénka začne stříkat voda. Vodu lze napustit do zásobníku ve spodní části hračky.


Nachytej své kamarády! Rozměry balení Š×V×H: 100×95×mm. Plynová maska na záchodě pro všechny případy (kdyby tam byl smrad na padnutí). Bydlím v rybářské vesnici Punta Gorda.


Je krásně, jak si na mě sedáš, jak mě pokrýváš tou žlutou vodou, a když vydáš ten voňaví pr a ten bobeček, jak jrásně voní! Zas se těším na tvojí náštěvu! Zamiloval jsem se do tebe!


Z pozdravem, tvůj ZÁCHOD ! Jakmile někdo dosedne, voda ho pokropí přímo na pr. Přistane kosmonaut na měsíci a všimne si podivné cedule : Cohen- krejčí. Celý zvědavý vejde kosmonaut do krámku, kde za pultem uvidí postaršího prodavače, který se nově příchozího hned ptá: „Kdo jsi?


Odpoví popravdě stále udivený muž. Na to si stařík dá hlavu do dlaní a zaúpí: „Já jsem chtěl poslat švadlenu, ne kosmonauta! Super tipy na vtipné dárky.


Pokud je osoba, které dárek kupujete vtipálek a rozený bavič, překvapte ho dárkem jako je tričko s varlaty, nebo pantofle ve tvaru ryby. Uvidíte, že ho nejen rozesmějete, ale pobaví spoustu svých přátel a znám.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.