pátek 4. září 2020

Vlnovec výfuku fabia

Výměna pružného dílu výfuku_odstranění poškozeného dílu výfuku a následné nahrazení (navaření) novým pružným dílem. Srovnejte ceny produktů internetových obchodů. Nově přehlednější a rychlejší. Zdravím a omlouvám se, zdali jsem založil zbytečně nové téma.


Vlnovec výfuku fabia

Chtěl jsem se zeptat. V pondělí jsem si dával vyměnit k automechanikovi (neautorizovaný servis) vlnovec na Škodě Fabii 1. Neměl jsem ještě moc čas jeho práci kontrolovat, neboť jsem právě auto vyzvednul. Vlnovec byl už nevím přesně asi do 30-. Odbrousil jsem starý vlnovec úhlovou bruskou jde to dost těžko je to nějaký tvrdý materiál. Narazil jsem nový vlnovec , zkontroloval polohu příruby a délku, zavařil cočkem.


Skladem Značka: Dovoz - WIKA Záruka: roky. Udržování správného stavu tohoto dílu je samozřejmostí v rámci normálního fungování celého systému. V případě, že tato součástka selže, v našem internetovém obchodu.


Pružný díl výfuku pro Skoda Fabia I. Fabia , možná označení tohoto dílu: VLN260X45. FABIA , Příslušenství, Díly výfuku , vlnovce, spony - náhradní díly Škoda. Vyrobeno ze třech vrstev, třívrstvý pletenec. Po dojetí domů jsem se podíval, jaký mi tam vlastně dal vlnovec a. Problem s vyfukom skoda fabia combi 1. Vážení zákazníci, pri výmene výfukov a katalyzátorov odporúčame vymeniť aj závesový a spojovací materiál.


V prípade, že je k výmene treba viac ks, je tento počet uvedený u položky za X. Všechny rozměry vlnovců výfuků. Výrobce: Německo (16) Řadit podle: nejlevnější nejdražší. Typ karoserie: Hatchback, Sedan: Motor: 1. Prodám Škoda Fábia 1. Výbava (comfort): přední okna v elektrice, klima, palubní pc, 4x reproduktor, kabeláž na připojení subwooferu, sundávac.


Neustále aktualizujeme náš sortiment podľa potrieb cieľových skupín. Predmet: Rozstrapkaný vlnovec výfuku : Zaslal: 20. SS : Citovať : chocho. Y, SDI, kW (ASY), Příslušenství, Díly výfuku , vlnovce, spony Pro přesnější výběr autodílů doplňte: Vůz CITIGO RAPID KAROQ KODIAQ OCTAVIA FABIA ROOMSTER FELICIE SUPERB YETI STARŠÍ TYPY Typ vozu I. VLNOVEC 55X2FABIA II. Univerzální vlnovec výfuku - pružný člen z e-shopu s autodíly.


Tento web používá k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a personalizaci reklam soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Výfuk ŠKODA FABIA I Combi (6Y5) 1. Výfukový systém má za úkol odvádět výfukové plyny vznikající při práci motoru hořením paliva a napomáhat snížení hlučnosti, kterou motor při práci produkuje. V nabídce naleznete všechny části výfukového systému (montážní díly, katalyzátory, nářadí,…).


SKODA Fabia I Hatchback (6Y2) 1. Potřebuji poradit, začíná se mi rozpadat vlnovec na prvním dílu výfuku kde je zároveň katalyzátor, takže výměna celého dílu by byla pěkně drahá. Prý se to řeší uřezáním vlnovce a navařením nového. Zajímalo by mě, na co si dát u toho pozor, prý by se to nemělo vařit autogenem ale COčkem, aby se zbytečně neprohříval celý výfuk. Určeno pro: ŠKODA Fabia Sedan, r. Drátěný pružný spoj výfuku nahrazující vlnovec.


Objímka výfuku stahovací. Výrobca: Nemecko (16) Usporiadať podľa: najlacnejšie najdrahšie.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.