úterý 28. července 2020

Totálně vybitá autobaterie

Mrazivá rána jsou začátkem trápení vaší autobaterie Může se to stát i vám. Ráno pospícháte do práce, přiběhnete k autu, které. Poradit si můžete relativně jednoduše. Stejně tak se většinou nepovede oživit baterii, která byla úplně vybitá - na delší dobu než cca deset až dvanáct hodin. Pak musíte do obchodu pro novou.


Problém bývá i se samotnými startovacími kabely: spousta výrobců používá tenké vodiče, které obalí tlustou izolací a navíc mnohdy šetří na mědi. Myslel jsem si, že něco významně vybíjí baterii v klidu, ale když jsem měřil klidový odběr, tak jsem naměřil nějakých 06A při vypnutém autě, což by mělo být OK. Při nastratovaném autě má baterie napětí 14V a při vypnutém 188V (což je asi dáno tím, že je velmi vybitá ). Ahoj, v poslední době se mi už dvakrát vybila baterka cca během 2-dnů.


Poprvé jsem to přičítal mrazům, když se to stalo podruhé (baterka do rána total vybitá ), začal jsem pátrat. Baterka rok stará Varta Silver Ah. Chlapi děkuju všem za radu, zřejmě byla baterka zamrzlá a totálně vybitá. Nicméně jsem jí vyndal z auta hodin v teple nabil a frčí všechno tak jak má. Takže jsem žádnou baterii novou kupovat nemusel.


Nicméně další zimu se budu muset o ní starat pečlivěji. Nevím,co u vás znamená totálně vybitá baterie. Jestli je například pod 10V,tak ji může nabíječka vyhodnocovat jako špatnou. Autobaterie se pořád vybíjí.


Kolega měl podobný problém, baterka vždy po - dnech totálně kaput. Totálně vybitá baterie. Měl to asi ve třech servisech, nakonec se zjistilo. K vybití autobaterie může dojít z několika důvodů. Asi tím nejčastějším je, že řidiči, jejichž vůz není vybaven zvukovým signálem upozorňujícím na rozsvícení světel při vypnutí motoru, zaparkují a nechají rozsvíceno.


Dalším důvodem může být stáří baterie a její nižší životnost. Toto sa vám môže ľahko stať, pokiaľ spravíte zopár chýb. Jedným z príkladov, pri ktorom sa vám dokáže batéria vybiť sú zapnuté svetlá, ktoré si nikto počas dňa nevšimne. Pro autobaterii je ideální, když je udržovaná v nabitém stavu. Zachovává si tak své parametry a prodlužuje životnost.


Pokud se baterie příliš vybíjí, je nutné ji nabít, jinak může dojít k nevratnému zničení autobaterie , tzv. Je normalni, ze xanita neco furt bere z baterky kdyz stoji na miste? Odber jsem teda nemeril, ale napada me, ze by mel brat jen alarm, nicmene proste jak s tim nejezdim tak po mesici je baterka. Výměna autobaterie Chtěl bych se zeptat.


Jak mohu vyměnit baterii. V pneu mi dofoukli gumy,za dva dny opět. Je nejaka moznost jak ji ozivit ? Batéria vybitá pod túto hranicu sa musí začať nabíjať vyšším napätím (až 50V), aby ňou začal tiecť nabíjací.


C jsem ráno v autě ani neotočil startér. Dobijanie autobaterie alternatorom po nastartovani je ovela vacsimi prudmi. Vybitá autobaterie - Chevrolet Aveo posts nov.


Napriklad: ak by sme mali takmer vybity 55Ah akumulator by sa mal nabijat dajme tomu prudom 5A po dobu cca 10hod. Kyselinu vylejt do kanalu, ne A stejne je vetsinou vybita , tak tam bude cista destilka s olovem Ne, delam si pr.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.