středa 4. prosince 2019

Naražené koleno s otokem

Naražené koleno Ortopedie Irena 15. Nejčastěji si při naražení kolena pacient poraní patellu (čéšku). Na něm se vytvořila menší modřina, nejspíše v místě nárazu, a celé oteklo. Nemohu koleno ohnout bez velkých bolestí a proto se mi špatně chodí.


Opravdu naražené koleno tak bolí a nebo mám jít znovu k ortopedovi. V létě mé naražené koleno vypadalo jak kopečková zmrzlina. Pokud máte naražené , vymklé, podvrtnuté koleno a trápí Vás otok. Akutní bolest kolene se vyskytuje hlavně z důvodu působení externích sil Jak ošetřit oteklé koleno. Dobrý vecer, před necelým měsícem jsem si při běhu narazila koleno.


Druhy den jsem šla k lekari, udělali mi rentgen a bylo mi řečeno, ze je to narazene a vazy mám v pořádku. Nechala jsem to dny v klidu. Pak jsem opět nastolila opět mírnou fyzickou aktivitu, jelikož sportuji (hraji basketbal) tak se musím malinko udržovat v kondici. Na tréninky nechodím Dělala jsem. Pokud je diagnóza pro nás pozitivní a koleno je jen naražené , při domácí léčbě nám velmi dobře pomohou tři jednoduché babské rady.


Klid a ještě jednou klid. Nohu nijak nezatěžujeme a nehýbeme s ní. Tip pro naražené koleno. Měsíc jsem měl koleno jak když mi tam někdo nacpal kus melounu – oteklé, veliké, nepříjemné. Bolest kolene s otokem.


Nalezeno: 1produkt ů. V rámci první pomoci si dejte na naražené koleno ledový obklad. Led na koleno přikládejte na minut každé hodiny, a to do té doby, dokud bolest a otok nezmizí. Důležitou součástí úspěšné léčby je klidový režim. Zajít si k doktorovi, podle toho, co píšete si nejste jistý, že se jedná právě o naražené koleno. Nejlepší by bylo si zajít k lékaři, na RTG, a ten Vám kdyžtak napíše nějakou mastičku.


Ale s kolenem si není radno zahrávat. Jelikož jsem mohla na nohu stoupnout, vypadalo to „pouze“ na naražené koleno , což není vážné zranění, jen bolestivé. Tuto kombinaci si ber dnes každou hodinu po granulích, od zítra 3x denně. Asi za 3dny to bylo dost lepší tak jsem šel ven a kámoši mě donutili hrát fotbal a tak já kopl lehce levou nohou do míče a ta pravá se. Typické jsou mírná horečka, úbytek tělesné hmotnosti a únava.


Tato fáze může začít postupně, ale také náhle. Klasické potíže pohybového ústrojí jako např. Potom klouby ztuhnou a bolí. To je doprovázeno zčervenáním, otokem a bolestí.


Kolenní kloub je spolu s kyčelním kloubem jedním z nejvíce namáhaných kloubů v lidském těle. Proto asi nikoho nepřekvapí, že velká část bolestí kolene je spojena s nadměrnou námahou, která je nejčastěji způsobena vykonáváním nějakého sportu. Kokosový olej vařte asi minuty na mírném ohni.


Tuto směs naneste prsty na bolestivé koleno. Nechte působit několik hodin a pak olej smyjte. Tento postup opakujte 2krát denně. Kajanské koření s olivovým olejem.


K pohmoždění kolena dojde velmi snadno, stačí pád nebo tupý úder do této části těla.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.