čtvrtek 6. září 2018

Odchod hlenové zátky po hamiltonu

Odchod hlenové zátky po hamiltonu První hamilton - otevřená na prst, špinění, krvácení, prav. Myslela jsem si, že po odchodu zátky přichází porod už docela rychle :think:. Hamilton , hlenová zátka a porod nikde už rozebírají maminky.


Bea-Bea píše: Ahoj,chtela bych vedet, jestli mel nekdo skusenosti s hamilton hmatem a po nem odchod hlenove zatky. Je to znak postupného otevírání děložního hrdla. Je to však znamení, že se tělo pomalu a postupně připravuje na porod. Mezi odchodem hlenové zátky a samotným začátkem porodu může být i několik dní nebo týdnů.


Některým ženám odejde hlenová. Ahoj holky včera jsem postoupila Hamitlonov hmat, na večer ze mě šli takový kousky, slizu, chtěla bych se zeptat zda by to nemohla byt hlenová zátka, i dneskaráno jsem to měla na kalhotkach, myslite si že porod bliži? I o tom se diskutuje na Modrém koníku. Přečti si zkušenosti a názory ostatních. Jak přesně vypadá hlenová zátka?


Ve čtvrtek v podvečer odešel první kus zátky , v pátek ráno odešel zbytek hlenové zátky. A odchod zátky jako kdyby to zabrzdil. Poslíčci přijdou vždy jen večer po teplé sprše, ale velmi rychle zase přestávají, prodýchnu si max. V noci normálně spím a. Spíše ukazuje na otevírání děložního hrdla a upozorňujé ženu na blížící se porod.


To může být v rozmerzí dnů, ale také týdnů. Ahoj holky, ve čtvrtek ráno mi začala odcházet hlenová zátka-jsem 39tt (takové kousicky hlenu na toal. papire-byla trochu nazelenala) moc se mi nezdala ta barva tak jsem volala mudr a ta že to být může, pokud nekrvacim, nemám velké bolesti nebo nepraskla voda že mám vyčkávat. Kdy začne porod po odchodu hlenové zátky ? Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Gladys: me to taky zajima, jak ji poznat, zjevne z vlastni neznalosti jsem si myslela, ze podle zatky se pozna blizici se poro vubec jsem nevedela, ze muze odejit az kdyz je porod rozbehnuty A taky me jeste zajima, kdyz praskne plodova voda, je mozne, ze bych to nepoznala?


Je to sice asi hloupy dotaz, ale jako prvorodicka proste nevim, tak se. Může být i narůžovělá, hodně vodnatá, nebo naopak hodně hustá. Následuje bolest podbřišku jako při silnější menstruaci a odchod hlenové zátky. Hlenová zátka odejde jednorázově a potom již nic neodtéká. V některých případech se dále nic neděje, v jiných se rozběhnou kontrakce a maminka do několika hodin porodí.


To, jestli bude hmat účinný, závisí na připravenosti těla k porodu. Hmat porod nevyvolává, pouze jej popožene, když už jsou porodní cesty nějakým způsobem přichystané. Ahoj, mi byl tento chvat aniz bych vedela se slovy, ze se to kazdou chvili muze rozjet. Může začít porod i bez odchodu hlenové zatky ? Za jak dlouho nastává porod po odchodu hlenové zátky ? Co značí odchod hlenové zátky ? Vypadá jako hustý hlen narůžovělé nebo nahnědlé barvy (může být i žlutý či bílý).


Hlenu je dostatek a určitě si jej všimnete. Jeho konzistence je lepkavá, hrudkovitá nebo tekutá. Zátka odchází po několik.


Odchází buď po kouskách nebo velký kus najednou, mnohdy je odchod doprovázen i malým množstvím krve. Ahoj holčiny, jen jsem se chtěla zeptat nějakých zkušenějších maminek, jak přesně vypadá hlenová zátka. Musí být s příměsí krve nebo to může být jen klasický průsvitný hlen. Niekedy si odchod zátky nevšimne kvôli tomu, že hlienová zátka odíde v podobe. Vim, ze odchod hlenove zatky jeste neznamena zacinajici poro ale nevim, jestli to zatka vubec.


U kontrakcí po minutách a méně je každopádně vhodné odchod. Bylo to den po termínu , asi 7:ráno a já musela akutně z postele rovnou na záchod. Po dlhšom čase sme dodržiavali všetko, čo sme chceli. Boli zdravo nabudení. Zápas sme zvládli podľa našich predstáv.


Síce nám nevyšlo úplne všetko, ale taký je hokej a šport. Máme veľkú radosť z toho, že sme si pred domácim publikom zlepšili reputáciu.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.