středa 6. června 2018

Bohemia energy práce zkušenosti

Free Shipping Available. Money Back Guarantee! New and Used Vehicles and Parts. Find Items from Every Automaker. Inspired by Trending Stories. Lowest Prices on Top Items. Hodně rychle reagovali na zaslaný životopis.


Dva dny na to jsem dorazila na pohovor a za týden už jsem nastupovala jako IT administrátor. Ještě jako uchazečku mě provedli budovou a představili mi budoucí kolegy. Poznat lidi, se kterými budu denně pracovat, pro mě bylo hodně důležité. Takže jsem teda nakonec na jejich výpočty dala a nechala se k nim přehlásit.


Teď odebírám ani ne rok a zatím všechno klape, jak bych si. Mám plyn i elektriku a pozměně zůstalo skoro vše jak bylo, tedy i zálohy. Neplati jsem žádný vstupní poplatek a ni jiné pokuty, kvartálně ušetřím cca 460kč a ikdyž to není moc, tak co je doma to se počítá. Můžu konstatovat i to, že když jsem řešil v počátcích smlouvu, tak jsem se vždy dovolal a to taky není u každé firmy standar stejně tak mi fungovala i meilová korespondence.


Furt se něco dělo a sluchátko chvilku nezůstalo zticha. Občas jsem měla vymluvenou díru do hlavy ale na druhou stranu ohodnocení za. Ve smlouvě byla řada věcí také uvedena co jsem třeba v jiných smlouvách ani neviděl, takže to už také mnohé značí. Práce možná i bez praxe, na místě zaučí, podpora ze strany spolupracovníků.


Nezapomeňte přidat své hodnocení. Nastoupila jsem jen se zkušeností z brigády v jiném call centru. Jul mám jít na pohovor do bohemia energy na pozici operátora.


Bohemia energy práce zkušenosti

Máte někdo zkušenosti s prací pro tuto společnost? Jste maminka nebo tatínek po. Smlouvu si mohou zákazníci vybrat bez závazku, tedy na dobu neurčitou, nebo se závazkem.


Záleží jen na jejich přání. Díky tomu, že za elektřinu platí velkoobchodní cenu, ušetří nemalé peníze. Navíc novým zákazníkům společnost garantuje měsíc z neregulované části elektřiny zdarma.


Klient nejprve dostane. Bohemia Energy poskytuje především elektřinu a plyn. Z rodinných důvodů jsem ale musel práci u této energetické firmy přerušit kvůli stěhování a kvůli vzdálenosti nebylo dojíždění možné.


Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti. Já byl nejdřív přesvědčený, že od bohemia energy budu odebírat, ceny se mi zdály dobré, ale pak mě můj dodavatel navnadil neveřejnou nabídkou a celé jsem si to rozmyslel, každopádně to už bylo po denní lhůtě, takže jsem dával žádost ke zrušení až v té druhé vlně, kdy je to možné a to v těch dnech po zahájení dodávky. Jít na volnou pozici. Dcera mi k nim přešla.


Tak nějak jsem se po tom o to začal víc zajímat, takže jsem si i sám kontroloval stavy a jak mi to vychází, že jsem od nich stihl vyzkoušet další dva dodavatele. Vždy jsem změnil jen kvůli výhodnější nabídce. Nás ten Start plus vyšel taky nejlíp, co bylo z nabídek na internetu k dispozici.


Ta cena je na rok, tak toho aspoň využijeme po tuhle dobu. BOHEMIA ENERGY entity s.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Poznámka: Komentáře mohou přidávat pouze členové tohoto blogu.